Léto se blíží: Zhubněte do plavek!

3. května 2013 v 11:12 | ♥ Véronique. ツ |  Rady, tipy
I když teď není zrovna příznivé počasí, léto se blíží a s tím i nutnost více odhalit své tělo! Říkáte si, že je pozdě? Vůbec ne!Poradím vám, jak za dva měsíce zlepšit svou postavu zdravě, účinně a na pořád.

TIPY NA CVIKY V CELÉM ČLÁNKU:

Známe cviky, které vám vytvarují postavu.


1. Dřepy na vnitřní stranu stehen

Posilte vnitřní stranu stehen

Postavte se s nohama rozkročenýma na šířku ramen a jděte do podřepu (téměř jako když sedíte na židli). Pokrčte se v kolenou tak, aby vaše stehna byla rovnoběžná s podlahou. Nepředklánějte se! Ujistěte se, že vám kolena nepřesahují prsty u nohou. Udržujte hrudník vzpřímeně a dívejte se přímo před sebe. Vraťte se zpět do výchozí polohy a opakujte.
Dřepy opakujte dle vašich možností, ale pro začátek vám bude stačit 30 dřepů denně. Pokud ucítíte velký tlak na stehna, dejte si přestávku a odpočiňte si.

Tip: Cvik si můžete stížit, když budete v rukou natažených před sebou držet činky.

2. Tricepsové kliky zpevní prsa a paže

Tricepsové kliky posílí zadní stranu paží

Položte ruce na zem přímo pod ramena. Prsty směřují dopředu a tělo je v jedné rovině. Důležité je držet lokty těsně u těla po celou dobu provádění kliků. V opačném případě se totiž loket dostává do úhlu, při kterém ho zbytečně zatěžujete. Zpevněte břišní svaly i svaly trupu, přeneste váhu na ruce a s nádechem udělejte klik, s výdechem se pak vráťte zpátky. Udržet u tricepsového kliku zpevněné tělo zejména při pohybu z kliku zpátky do vzporu je velmi náročné - jakmile ucítíte, že jste povolily břicho a prohýbáte se v bedrech, přestaňte cvičit.
Tip: Pro zvýšení obtížnosti zvedněte nohy na schod, lavičku, gymnastický míč nebo jiný vyvýšený povrch.

3. Bruslení vytvaruje zadeček

Protáhněte se
Postavte se na jednu nohu. Druhou nohu zanožte vzad s mírnou rotací pánve. Ruce jsou v předpažení. Váha je na stojné noze. S pokrčením stojné nohy a zakročením druhé nohy vzad napodobujete pohyb bruslaře. Zpevněte celé tělo, abyste udržely rovnováhu. Pozor si dejte na příliš velký záklon či předklon, nedostatečnou rotaci boků a přenášení váhy na zadní nohu.

4. Výpady na stehna a hýždě

Výpad

Výchozí pozice je stejná jako u dřepů, ale místo abyste šli rovnou do dřepu, vykročte jednou nohou vpřed a teprve pak klesejte do dřepu, dokud nebudete mít stehno přední nohy rovnoběžné se zemí. Poté se vraťte a vše opakujete s druhou nohou. Čím delší krok (výpad) uděláte, tím více vaše hýžďové svaly zabírají, čím menší úkrok, tím více práce vykonávají svaly stehen.
Tip: Stejným způsobem můžete provádět také výpady vzad nebo do strany.

5. Zahrajte si na pejska

Čůrající pejsek

Ve vzporu klečmo (tj. na rukou a na kolenou) přeneste váhu na koleno končetiny, kterou nechcete posilovat, tak docílíte volnosti pohybu končetiny na problémové straně. Poté pokrčte uvolněnou nohu v koleni a střídavě ji zvedejte do boku tak, aby vnitřní strana stehna byla rovnoběžně s podložkou. Cílová poloha vypadá jako když pejsek čůrá. Nohu opět vraťte do původní polohy.

6. Prohněte se do mostu

Most
Výchozí poloha je vleže na zádech, nohypokrčte v kolenou zhruba v pravém úhlu. Ruce jsou podél těla, dlaně se opírají o podložku. Nyní zvedejte střed těla kolmo nahoru, dokud není trup v rovině se stehny. Vydržte po dobu tří sekund a poté klesejte zpět, ale ne až zpět na podložku. Pohyb zastavte pár centimetrů nad ní a pokračujte novým opakováním.

7. Superman zpevní záda

Superman
Lehněte si břichem dolů na podložku a ruce i nohy natáhněte. Ruce i nohy současně zvedněte, v pozici vydržte po dobu dvou až pěti sekund. Poté co se vrátíte zpět do základní polohy, nepokládejte je na zem. Tento cvik je výborný na zpevnění zad i hýžďových svalů.

8. Ploché bříško s lehy-sedy

Pro ploché bříško
Lehněte si na záda na podložku a nohy pokrčte do pravého úhlu. Ruce si dejte na týl a ramena a lopatky zvedejte nad zem. V polovině pohybu nahoru vytočte loket k protějšímu kolenu. Loket by se měl dotknout, ale není to nezbytné. Tento cvik výborně formuje šikmé břišní svalstvo.

Tip: Pokud máte potíže se zvednout, zapřete se chodidly pod skříňku, křeslo a podobně.

9. Zaviňte se do klubíčka

cviky
Cvik s názvem klubíčko je odvozený od sklapovaček, ale jedná o lehčí formu. Základní poloha je stejná, ale provedení cviku se liší. Natažené ruce a nohy souběžně přitáhněte k sobě. Ruce vykonají pohyb do oblouku stejně jako u sklapovaček.

10. Zpevněte vnitřní stranu stehen

Pokud chcete zdokonalit tělo do plavek, začněte se cvičením včas
Obrácené přinožování patří k nejnáročnějším, ale také nejúčinnějším cvikům na vnitřní stranu stehen. Lehněte si na bok na podložku. Nohu, která spočívá nahoře pokrčte a položte před tu spodní. Spodní nohou začněte pohybovat směrem nahoru a dolů. Mějte ji pořád nataženou.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 zigina zigina | Web | 3. května 2013 v 11:30 | Reagovat

chtěla bych, ale jsem moc líná :/ :D

2 NaTyy NaTyy | Web | 5. května 2013 v 9:37 | Reagovat

Pořád plánuju cvičit,ale nejsem schopna se k tomu dokopat :D ale takové cviky určitě zkusim!:)

3 Wallyska Wallyska | Web | 7. května 2013 v 18:40 | Reagovat

Ahoj. Chtěla jsem se zeptat, jestli bys mi mohla udělat zase jarní dess :) OBjednávám si u tebe grafiku pořád, protože se mi líbí :) A vždycky jsi mi dess udělala. Tak se chci zeptat, jestli mi uděláš i nyní? :O :)

4 Sunny Sunny | Web | 11. května 2013 v 20:41 | Reagovat

Ahoj, byla by jsi ochotná mi udělat design?Pokud ano, mohla bys mi napsat na můj blog? Napsala bych ti, jaký... :P Děkuju.

5 Kačíí Kačíí | Web | 5. června 2013 v 17:12 | Reagovat

Některé tyhle cviky znám,ovšem vůle k tomu je začít cvičit mi chybí :-(  :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama