Christmas Challenge Weight Loss.

28. prosince 2013 v 20:03 | ♥ Véronique. ツ |  Rady, tipy

Sobota, 28.prosince 2013................................................................

S vánočními svátky pro mnohé z nás přichází také spoustu jídla a cukroví na stolech. Článek jsem nazvala "Christmas Challenge Weight Loss" neboli "Vánoční výzva - hubneme" :) Každá z nás je jiná. Někdo si dokáže včas říci stop, ale jiné ženy když začnou, neví, kdy přestat. Proto vám přináším pár rad, podle kterých když se budete řídit, tak zaručeně vyšší číslo na vaší váze nenajdete! ;)


↓ Více v celém článku ↓


/ 1.KROK /


Pokud jste zaznamenaly vyšší váhu, snažte se změnit způsob stravování, jakým žijete.
Rozhodně ničemu neuškodí, když se na vašem jídelníčku objeví dostatečné množství zeleniny či ovoce.

/ 2.KROK /

Snažte se omezit počet ujídaného cukroví. Jeden kousek na hodinu. Vím, zezačátku to bude těžké, ale zvyknete si.

/ 3.KROK /

Zkuste si zavést svůj potravinový deník. Poznamenejte si vše, co jste zkonzumovali včetně nápojů. Připojte k tomu i přibližné časy a množství potravin. Jezte po menších porcích, ale víckrát za den.
Př.: Místo velkých 3 porcí na den si dejte klidně 5, ale malých.

/ 4.KROK /

Příliš se nestresujte častým vážením. Člověk může mít za den mnoho pohybu, pokud chce a příjem živin je také různý. Váha bude tedy kolísat. Važte se nejlépe jednou za týden a ve stejnou dobu. Tak nejlépe zpozorujete rozdíly. Většina lidí dává přednost vážení ráno - máte na sobě stejné oblečení, takže zde nemůže dojít k rozdílům v hmotnosti oblečení.

/ 5.KROK /

Držte se od potravin, které jsou "dietní". Žádná dieta! Hubneme zdravě! Takže STOP různým rýžovým koláčkům, dietním polévkám, dušeným bílým rybám. Koneckonců.. jídlo by mělo být příjemné a ne bolestivé!

/ 6.KROK /

Identifikujte své špatné návyky.
Např.: Když přijdete domů, nejděte hned k lednici nebo k talíři s cukrovím, ale zamiřte k míse ovoce či zeleniny.
Nebo pokud si vždy cestou domů kupujete v oblíbeném obchodě něco sladkého na zub, změňte cestu.

/ 7.KROK /

Rozhodně hubnutí nepomůžete, když budete sedět doma na gauči u televize. Projděte se na čerstvém vzduchu. Každý den chvilku, uvidíte rozdíl!

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Tak snad jsem vám alespoň trochu pomohla :)
Hlasujte v anketě, prosím!

~ Véronique ♥

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

Potřebuješ (p)o vánočních svátcích zhubnout?

Ano.
Ne.

Komentáře

1 TeSs / safe-sound TeSs / safe-sound | Web | 28. prosince 2013 v 20:17 | Reagovat

Super článek a určitě se některými radami budu řídit. Určitě se to nebude hodit jen mě, ale i ostatním...

2 ♥ Véronique. ~ WEBMISS. ♥ Véronique. ~ WEBMISS. | Web | 28. prosince 2013 v 20:20 | Reagovat

[1]: Děkuji ;-)

3 Fotografka Ká Fotografka Ká | Web | 29. prosince 2013 v 14:59 | Reagovat

Povedený  článek,myslím,že se bude většině hodit :D

4 ♥ Véronique. ~ WEBMISS. ♥ Véronique. ~ WEBMISS. | Web | 29. prosince 2013 v 22:54 | Reagovat

[3]: Díky :-)

5 Ježurka Ježurka | E-mail | Web | 30. prosince 2013 v 14:01 | Reagovat

Krásně jsi ty rady sepsala, teď jde jen o to jedno: O PEVNOU VŮLI, ta je totiž nejdůležitější. Já třeba zásadně nejím, když nemám hlad. Cukroví sním denně tak 5 kousků, víc ne, ale je pravda, že najednou ke kávičce. Nepřejídám se a jím pravidelně. I tak to jde, ne? :-)

6 ♥ Véronique. ~ WEBMISS. ♥ Véronique. ~ WEBMISS. | Web | 31. prosince 2013 v 8:36 | Reagovat

[5]: Ahoj :-) Děkuji! Máš pravdu, pevná vůle je zde hodně důležitá ;-) Nejíst také není zdravé, ale samozřejmě pokud nemáš hlad, tak to nevadí. Pokud se jedná o 5 kousků cukroví za den, tak by dle mého názoru nemělo vadit, že je sníš najednou u kávy ;-) Pokud se nepřejídáš a jíš pravidelně menší porce, tak je to správně :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama